Succesverhaal van Wendy: geld pinnen buiten Europa
“Ik had het gevoel dat wij er waren voor de klant, ben op zoek gegaan naar een oplossing en dat is gelukt!”
In de maand maart had een klant van Deterink een probleem, zij kon namelijk geen geld pinnen in het buitenland. Aangezien zij hier voor langere periode zat was dit een groot probleem. Wendy Nijkamp heeft haar uit de brand geholpen.
Wendy had contact met de vader van het meisje. Zij had een V Pay pas maar het bleek dat zij deze pas in mindere mate kon gebruiken bij betaalautomaten op de Nederlandse Antillen. Wendy is op zoek gegaan naar een oplossing, tegen alle verwachtingen in kon zij de pas heraanvragen met het Maestro logo. De klant was erg blij dat we met deze oplossing konden komen. “Ik had het gevoel dat wij er waren voor de klant, ben op zoek gegaan naar een oplossing en dat is gelukt!” Aldus Wendy.
Wij hebben binding met onze klanten, wij kennen ze en proberen altijd alles zo goed mogelijk voor onze klanten te regelen. Dit past erg bij de werkwijze van Deterink en Regiobank!